Acció formativa del BAF
Millora de la compra pública a la Diputació de Barcelona: curs per a personal directiu
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Compra Pública
Requisits:
· Curs adreçat a personal directiu i comandaments executius
Modalitat:
Sessió de formació
Canal:
Presencial
Durada:
5.00 h
| Presencial   5.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 25
| Òptim  
35
| Màxim  
40
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Objectius

· Obtenir una visió global de la contractació del sector públic.
· Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
· Aprofundir en la concepció de la contractació pública com a estratègica.
· Entendre la importància de la planificació de la contractació.
· Conèixer com reconduir la contractació menor.
· Aplicar els coneixements a la realitat professional.

Continguts
· Marc normatiu de la contractació pública. Normativa específica de la Diputació de Barcelona
· Contractació pública estratègica
· Principis de la contractació pública. Necessitat i idoneïtat del contracte i eficiència en la contractació
· Planificació de la contractació
· Contractació menor i la seva reconducció
· Preparació dels contractes de les administracions públiques: consultes preliminars del mercat, expedient de contractació i plecs
· Objecte, pressupost base de licitació, valor estimat, preu del contracte i revisió de preus.
· Capacitat, prohibicions de contractar, solvència i classificació
· Adjudicació dels contractes de les administracions públiques: procediments d'adjudicació, criteris d'adjudicació, ofertes anormalment baixes i mesa de contractació.
· Publicitat i transparència. Lluita contra la corrupció i prevenció dels conflictes d'interessos
· Efectes, compliment i extinció dels contractes administratius. Modificació dels contractes
Metodologia d'impartició
Exposició teòrica del contingut acompanyada de casos pràctics que en facilitin la comprensió.
Metodologia d'avaluació
Assistència