Acció formativa del BAF
Revisió en via administrativa dels actes dictats en matèria de gestió, inspecció i recaptació dels tributs i altres ingressos de dret públic local
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Adreçada a empleats i empleades de l'ORGT
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial
Durada:
4.50 h
| Presencial   4.50 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 25
| Òptim  
28
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Temàtica:
Objectius

Assolir, des d'un punt de vista pràctic, els coneixements bàsics per tal de qualificar, tramitar i resoldre els recursos administratius i procediments especials de revisió.

Continguts
· Repàs de la normativa i jurisprudència aplicable.
· Exposició dels supòsits i dubtes més habituals.
· Prova consistent en la resolució i exposició, en grups, de diversos casos pràctics.
Metodologia d'impartició
Exposició teòrica i pràctica
Metodologia d'avaluació
Prova pràctica
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic auxiliar Serveis Generals i Transició Digital Agent tributari Gestió tributària i recaptació
Tècnic especialista Serveis Generals i Transició Digital Gestor tributari Gestió tributària i recaptació
Tècnic especialista Serveis Generals i Transició Digital Tècnic tributari Gestió tributària i recaptació