Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, es revisen els conceptes de qualitat i de millora contínua, així com es recalca la importància de la millora contínua en les administracions locals, tant en els processos interns com en les vinculacions externes. També es presenten alguns mètodes i instruments per a la millora contínua. I, finalment, es centra en el rol del comandament pel que fa a la gestió dels processos de millora.
Col·lectiu professional | Àrea funcional | Perfil formatiu | Competència |
---|---|---|---|
Direcció de persones | |||
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap servei | Direcció de persones |
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap oficina | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Educació | Director CRTTT | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Infraestructures i Territori | Encarregat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap unitat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Supervisor | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap secció | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap subsecció | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Cap gabinet | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador general | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Director gabinet | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador àrea | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador matèria | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Director serveis | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Gerent serveis | Direcció de persones |
Directiu | Més d'una àrea | Subdirector | Direcció de persones |
Recursos relacionats
- Recurs formatiu
Per poder treballar amb ordre i claredat amb un equip de persones no hi ha millor eina que l'Slack. En aquest vídeo d'una hora t'expliquem les principals eines i avantatges.
…Col·lecció:1 hora 1 habilitatTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Per poder treballar amb ordre i claredat amb un equip de persones no hi ha millor eina que l'Slack. En aquest vídeo d'una hora t'expliquem les principals eines i avantatges.
…Col·lecció:1 hora 1 habilitatTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes clau per poder conduir una reunió virtual satisfactòriament: què cal fer abans? que tenir en compte durant? què cal fer després? Diverses orientacions…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes clau per poder conduir una reunió virtual satisfactòriament: què cal fer abans? que tenir en compte durant? què cal fer després? Diverses orientacions…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de…Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Les preguntes són claus per tal de fer un bon acompanyament en els equips de treball. En 2 minuts tens alguns aspectes clau a tenir en compte.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge”…Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Les reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d…
Col·lecció:1 hora 1 habilitatTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Les reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d…
Col·lecció:1 hora 1 habilitatTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo