Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
En aquest pòdcast parlarem sobre l’estrès i sobre què podem fer amb ell perquè no ens afecti negativament i com, fins i tot, podem transformar-lo en un recurs per al nostre benestar. També…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest segon capítol veurem la relació entre l’estrès i els pensaments
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest tercer pòdcast veurem com podem transformar els pensaments per sortir de l’estrès i convertir-los en quelcom positiu: el benestar.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest quart pòdcast veurem la relació entre l’estrès i les emocions.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest cinquè pòdcast veurem com podem transformar les emocions per sortir de l’estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest sisè pòdcast veurem com es relacionen l'estrès i les sensacions.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest setè pòdcast veurem com transformar les sensacions. Per sortir de l'estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
L’objectiu principal d’aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l’any 2010 amb l’objectiu de respondre les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la…
Tipus de recurs:Guia de projecte o servei
Format:PDF
- Recurs formatiu
Des de la Gerència de Serveis i amb la col·laboració de l’Institut Cerdà, s’ha realitzat un estudi entorn a les diferents alternatives de gestió de la Distribució urbana de mercaderies (DUM) i el…
Tipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu
En aquest manual, eminentment pràctic, trobaràs eines i tècniques interessants, conceptes inspiradors, guies en format àudio i alguns recursos més que constitueixen una manera senzilla de posar en…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest material ofereix un espai pràctic de reflexió i acció amb el qual fer aquest trajecte d’autoobservació, presa de consciència i transformació vers aquells aspectes relacionats amb l’entorn…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
Et presentem una sèrie de 12 de pòdcast centrats en l'Automotivació. L’automotivació ens convida a fer un viatge cap a dins, a identificar allò que ens fa connectar amb el sentit, l’…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatge
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
La crisis sanitària de la COVID-19 ha obligat a una transformació digital de la majoria d’esdeveniments firals del nostre país. En molts casos, aquesta transformació s’ha produït sense que hi…
Tipus de recurs:Guia de projecte o servei
Format:PDF
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Conèixer d’on venen i quina és la informació que ens volen transmetre les nostres emocions és clau per respondre adequadament a l’entorn i per poder prendre millors decisions.
Aquest…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Aprendre a contenir les emocions de l'altre quan es desborden no és fàcil. Cal fer-ho des del cor, amb amabilitat i empatia, entenent que cada persona té una història que no sabem i que té…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF