Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatge
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Els tractaments protocol·laris són títols de cortesia que es donen a una persona per la seva autoritat, càrrec o categoria social. El manual tracta els criteris d’ús i presenta una llista de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
És un manual pensat com a eina de consulta per tenir punts de referència de situacions protocol·laries recorrents que es donen en l’Administració local. S’hi han reflectit una varietat d’actes…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
En el primer podcast parlem de les precedències.
Es tracta d’ordenar persones i decidir qui va al davant i qui va al darrera. La base jurídica i d’obligat compliment és el RD 2099/1983.…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En el segon podcast tractem l’ordenament de les banderes.
La base jurídica és la Llei 39/1981, que estableix la col·locació d’aquests símbols territorials. Indica que s’han d’ubicar en…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En la tercera entrega descobrim els tractaments protocol·laris.
El tractament és una fórmula de cortesia que dirigim a algunes persones per raó del seu càrrec. Analitzem quins són els més…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En la quarta gravació introduïm què són les presidències. Té una doble vessant, pot ser l’espai físic i també la persona que presideix un acte.
L’amfitrió és qui presideix un acte. Les…Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En el cinquè àudio parlem de protocol social i de com hem de fer les salutacions en els actes. En aquesta gravació també recollim com s’han de fer les presentacions quan dues persones no es…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En el sisè capítol desgranem quins aspectes hem de tenir en compte quan organitzem un àpat. Haurem de tenir cura amb les persones que han sol·licitat un menú específic per creença o malaltia, no…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En el setè i últim podcast fem un repàs dels aspectes que sempre hem de tenir presents. És importantíssim dedicar molt de temps a la planificació de l’acte, analitzar tots els aspectes que…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Acció formativa del BAF
· Oferir un servei d' atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00h
Nou