· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.

· Comprendre la funció i els valors de l'Administració Pública.
· Analitzar els deures dels funcionaris públics.
· Reconèixer els drets de la ciutadania.
· Desenvolupar recursos que permetin projectar una imatge de qualitat: Identificar els factors actitudinals que intervenen en la projecció de la imatge corporativa.
· Discutir el concepte de qualitat de servei i els elements que l'integren.
· Utilitzar les estratègies que permetin encertar en el contacte personal.
· Analitzar les situacions conflictives i identificar-les com a una oportunitat de millora.
· Desenvolupar estratègies que permetin un tracte igualitari amb tota la ciutadania.
· Emprar la comprensió interpersonal en persones amb necessitats específiques.
Identificar les habilitats i els factors actitudinals per una comunicació efectiva.
Col·lectiu professional | Àrea funcional | Perfil formatiu | Competència |
---|---|---|---|
Oficis | Espais Naturals i Infraestructura Verda | Guaita/informador | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Espais Naturals i Infraestructura Verda | Guarda forestal | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Espais Naturals i Infraestructura Verda | Manteniment forestal | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Serveis Generals i Transició Digital | Conductor serveis logístics | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Serveis Generals i Transició Digital | Fuster | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Serveis Generals i Transició Digital | Jardiner | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Serveis Generals i Transició Digital | Pintor | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Serveis Generals i Transició Digital | Xofer | Orientació de servei a la ciutadania |
Oficis | Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat | Cuiner | Orientació de servei a la ciutadania |
Subaltern | Serveis Generals i Transició Digital | Telefonista/recepcionista | Orientació de servei a la ciutadania |