Temàtica formativa

S'han trobat 59 resultats

Listado

Cuadricula Listado
  • Recurs formatiu

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
    Mitjançant diverses preguntes interactives…

    Tipus de recurs:

    Material d'autoaprenentatge

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    En aquestes unitats s'analitzaran els diferents aspectes relacionats amb el repte de controlar de forma eficaç els serveis que les administracions presten mitjançant la col·laboració amb…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquestes unitats hi trobaràs informació relacionada amb el procés que els ajuntaments han de seguir per formalitzar la posada en marxa d'un servei públic local, o bé per modificar la forma…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
    brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    En aquest recurs formatiu trobaràs el continguts per conèixer els principis bàsics i el procés de contractació pública. Repassarem el seu context i fonaments, així com el procés per a dur-la a…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Acció formativa del BAF

    · Oferir un servei d' atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
    ·…

    Canal:

    En línia

    Durada:

    3.00h

    Nou
  • Acció formativa del BAF

    · Adquirir una visió global de la contractació en el sector públic i aprofundir en la concepció de la contractació pública com a estratègica.
    · Analitzar les qüestions i els problemes…

    Canal:

    Presencial + en línia

    Durada:

    10.00h

    Nou
  • Acció formativa del BAF

    Conèixer els conceptes clau, els marcs normatius i les bones pràctiques per promoure la inclusió de persones amb diversitat funcional en tots els àmbits, especialment en l' entorn laboral,…

    Canal:

    En línia

    Durada:

    2.00h

    Nou
  • Acció formativa del BAF

    · Contextualitzar la preocupació pel bon govern i la bona administració a les institucions públiques actuals i el paper de l'ètica pública en aquest nou marc.
    · Analitzar el sistema d…

    Canal:

    Presencial + en línia

    Durada:

    10.00h

    Nou
  • Acció formativa del BAF

    · Conèixer que son les DACI i el procediment per la seva tramitació.
    · Conèixer els requeriments i com hem procedir quan hem d'intervenir en els expedient que requereixen la signatura d…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    4.00h

    Nou
  • Acció formativa del BAF

    · Facilitar eines i recursos per reconèixer els conflictes d'interns.
    · Facilitar directrius de com gestionar els conflictes d'interès.

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    2.00h

    Nou
  • Acció formativa del BAF

    · Sensibilitzar en integritat i valors ètics.
    · Conèixer el Canal intern de comunicacions i el seu funcionament.

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    1.00h

    Nou