Gestió i promoció dels mercats de venda no sedentària

Definició

Analitzar, dissenyar, planificar, implementar i avaluar el conjunt d'actuacions necessàries per a la gestió i promoció dels mercats de venda no sedentària, tenint en compte les característiques del territori i els recursos disponibles, per tal d'incrementar el seu ús com elements impulsors i vertebradors dels espais urbans, i millorar el seu posicionament com a format comercial.

La competencia implica ...
El mercat de venda no sedentària (MVNS) i el desenvolupament econòmic local.
Gestió de projectes del MVNS d'àmbit local i supramunicipal.
Marc jurídic, normatiu i fiscal del mercat de venda no sedentària.
El marc normatiu sectorial.
Tipologia de mercats de venda no sedentària, nous formats, característiques i recursos necessaris.
Tramitació de llicències d'ocupació de la via pública.
Configuració del circuit comercial, delimitació dels espais i senyalització.
Dinamització del mercat de venda no sedentària.
Coordinació de serveis interns.
Gestió econòmica del mercat.
Estratègies de marketing i de comunicació de plans, projectes i campanyes (canals de comunicació, estratègies, mitjans de comunicació, comunicació digital, etc.)
Estratègies per a la millora i modernització de MVNS.
Eines d'innovació i creativitat per a la millora i modernització dels mercats.
Pla de millora i modernització del MVNS.
Eines i instruments per a la gestió dels mercats de venda no sedentària (taxes, pressupost, etc.).
Seguretat i pla d’evacuació i emergència al MVNS.
Resolució de conflictes als MVNS.
Gestió eficient dels residus.

0 recursos i/o accions formatives relacionades

Cuadricula Listado