· Comprendre la lògica del qualificador.
· Conèixer els elements (activitats) que es poden qualificar i tipus de qualificacions (puntuació, escala o rúbrica).
· Comprendre el funcionament del Tauler del Qualificador.
· Parametritzar un qualificador senzill.
· Introduir qualificacions al qualificador de diverses formes.
Competències tècniques específiques o sectorials
Definició
Incorporar al desenvolupament professional tant les tecnologies web 2.0., que afavoreixen la interactivitat i la col·laboració a través de comunitats professionals, com portar a terme la integració d’un espai d’aprenentatge personal (PLE) que afavoreixi l’actualització permanent i l’autoformació.
La competencia implica ...
Aprenentatge en xarxa: comunitat virtual, de pràctica i altres.
Funcionalitats de les aplicacions web 2.0.
Nous rols professionals: tutoria, dinamització de comunitats, dissenyador d’aules virtuals, etc.
Disseny i creació de recursos d’autoformació.
Nous canals i xarxes de comunicació i interacció per al desenvolupament professional.
Configuració de l’escriptori com espai d’aprenentatge personal (PLE).
Nivells
· Coneixer els criteris fonalmentals per presentar i organitzar correctament un aula virtual.
· Identificar les eines de Moodle per organtizar i presentar una aula virtual.
1. Compendre la lògica de la comunicació dintre d'un aula virtual.
· Aplicar una estratègia de comunicació clara pel participant en un curs virtual.
2. Conèixer eines i funcionalitats que serveixen per optimitzar la comunicació i els missatges que es tralladen als participants.
· Compendre l'impacte de la comunicació virtual al correu electrònic.
· Aplicar les claus per la redacció de missatges en fòrum i missatgeria privada.
· Implementar millores en el sistema de comunicació i incorporar canvis.
· Conèixer els aspectes fonamentals d'un aula virtual.
· Crear un aula virtual per fer cursos en línia molt senzills.
· Editar una aula virtual amb els recursos i activitats més habituals.