Acció formativa del BAF
Comunicació estratègica en presentacions
Nou
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial
Durada:
16.00 h
| Presencial   16.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Objectius

· Aprendre a estructurar les xerrades i condensar missatges.
· Presentar idees davant d'una audiència.
· Dominar les dinàmiques d'atenció.
· Conèixer i implementar el llenguatge no verbal de poder.

Continguts
1. Continguts
· Els tres principis de l'atenció. La teoria del buit. L'estructura persuasiva. Logos-Ethos-Pathos. Com sintetitzar per crear missatges que perdurin. L'ordre de les idees. Suggerències per començar i acabar.

2. Llenguatge no verbal
· Varietat vocal en 2D. Contacte visual. Com cobrir la sala i controlar l'espai. L'ús de les mans. Postura i moviment. Respiració i gestió de nervis.

3. Ajudes visuals
· Idees poc comuns. Els 5 principis del disseny. Claus per a diapositives. Concepció bàsica de composicions. La IA en el disseny.
Metodologia d'impartició
Emminentment pràctic, a partir de les explicacions del docent es treballarà en pràctica en les exposicions que faran els participants.
Metodologia d'avaluació
Els participants rebran feedback sobre els seus punts forts i les seves àrees de millora, es faran exposicions curtes a partir de les indicacions del docent.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Comandament executiu Més d'una àrea Cap oficina Influència i persuasió
Comandament executiu Més d'una àrea Cap servei Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Director serveis Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Gerent serveis Influència i persuasió
Habilitació nacional Presidència Secretari Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis Generals i Transició Digital Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis Generals i Transició Digital Tresorer Influència i persuasió