Acció formativa del BAF
Marca personal: autoliderar-se per liderar millor des de la biblioteca pública
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
· Direccions de Biblioteques i Caps de Zona
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
16.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   8.00 h
| Treball en línia   8.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
15
| Màxim  
17
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Objectius

·Definir la marca personal per fer-nos visibles professionalment.
·Liderar de forma estratègica el projecte de la biblioteca i posicionar-la en els llocs claus del mercat.

Continguts
·Com funciona una marca
·Què es la marca personal
·Valors i atributs
·Identificar els objectius de visibilitat
·Posicionament de marca¿Estratègies de visibilitat
·Bases de la comunicació estratègica
·Pla de comunicació
·Àmbits fonamentals de la comunicació institucional
·Mitjans i xarxes de comunicació
Metodologia d'impartició
Seminari productiu en què els i les participants hauran d'elaborar el pla de visibilitat de la biblioteca i el de comunicació estratègica. S'introduiran criteris, mètodes i eines relatius al tema i aplicació en casos a partir del treball en grup.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió