Recurs formatiu
Comunicació efectiva en l'atenció telefònica

En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

Tipus de recurs:
Manual
Format:
PDF
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Subaltern Espais Naturals i Infraestructura Verda Subaltern parcs naturals Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis Generals i Transició Digital Assistent aules Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis Generals i Transició Digital Telefonista/recepcionista Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis Generals i Transició Digital Auxiliar suport Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Auxiliar administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari alt càrrec Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari directiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Presidència Auxiliar protocol Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Presidència Secretari presidència Orientació de servei a la ciutadania

Recursos relacionats

  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2024

    Ser empàtica o simpàtica no és el mateix. En aquest vídeo t'expliquem la diferència i…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
    Nou
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    El procés d'aprendre és complicat quan estem sotmesos a tanta informació que pot desorientar-nos. Aquest vídeo de 2' ens planteja 10 accions bàsiques que ens ajudaran a aconseguir l…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Saber és important, però potser és més important saber aprendre. Això i altres coses molt interessants és el que explica en aquesta lliçó magistral Javier Martínez, una persona per a qui el passat…

    Col·lecció:
    Gestió del talent
    Tipus de recurs:
    Ponència
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    De l'experiència se n'aprèn, però per fer-ho necessitem saber com abordar aquest aprenentatge. En 2' te'n fem 5 cèntims.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    El teletreball ha estat la palanca que a alguns els faltava per engegar l'autoprenentatge autònom. Però sabem com fer-ho? Aquesta xerrada ens indica la metodologia i algunes eines per…

    Col·lecció:
    1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs:
    Ponència
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia