En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Recursos relacionats
- Recurs formatiu
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2024
Ser empàtica o simpàtica no és el mateix. En aquest vídeo t'expliquem la diferència i…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:VídeoNou - Recurs formatiu
El procés d'aprendre és complicat quan estem sotmesos a tanta informació que pot desorientar-nos. Aquest vídeo de 2' ens planteja 10 accions bàsiques que ens ajudaran a aconseguir l…
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Saber és important, però potser és més important saber aprendre. Això i altres coses molt interessants és el que explica en aquesta lliçó magistral Javier Martínez, una persona per a qui el passat…
Col·lecció:Gestió del talentTipus de recurs:PonènciaFormat:Vídeo - Recurs formatiu
De l'experiència se n'aprèn, però per fer-ho necessitem saber com abordar aquest aprenentatge. En 2' te'n fem 5 cèntims.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de…Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
El teletreball ha estat la palanca que a alguns els faltava per engegar l'autoprenentatge autònom. Però sabem com fer-ho? Aquesta xerrada ens indica la metodologia i algunes eines per…
Col·lecció:1 hora 1 habilitatTipus de recurs:PonènciaFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia