Control i gestió pressupostària

Definició

Planificar i fer seguiment del pressupost a l'Administració local, elaborant l’avantprojecte del pressupost municipal, les seves posteriors modificacions per tal de mantenir un control i fiscalització de les despeses i ingressos municipals, així com de la gestió pressupostària de la corporació.

La competencia implica ...
Documentació administrativa vinculada amb els processos de gestió pressupostària.
Fases d'execució de la gestió del pressupost.
Principals conceptes derivats de la gestió pressupostària: aprovació del pressupost, modificacions de crèdits, execució, liquidació i control.
Estabilitat pressupostària i controls derivats de la legislació vigent.

1 recursos i/o accions formatives relacionades

Cuadricula Listado
Bundle name
Acció formativa del BAF
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

Millorar els processos vinculats a la gestió de les dades pressupostàries i administratives, per a la realització d'acords d'adjudicació i execució amb terceres persones mitjançant l'aplicació informàtica SAP-SIGC.

Canal
Presencial
Durada
20,0h