· Conèixer i adquirir bones pràctiques en ciberseguretat per millorar la gestió de les xarxes socials corporatibes.
Competències tècniques específiques o sectorials
Definició
Redactar i distribuir comunicacions de premsa i publicacions, així com establir, mantenir i gestionar les relacions amb els mitjans de comunicació d’acord amb les directrius establertes. Proposar criteris de política informativa.
La competencia implica ...
Llenguatge periodístic.
La publicitat com a procés de comunicació.
Periodisme digital.
Redacció de documents informatius, de comunicats, d'articles, de reportatges de revista, etc.
Anàlisi dels temes i de la informació a incorporar a les revistes corporatives, definint l’estructura del contingut.
Edició gràfica per a l'elaboració de materials de difusió (maquetació, compaginació...), disseny gràfic i infografia.
Organització i planificació de rodes de premsa.
Resolució dels conflictes que puguin aparèixer amb les representacions dels mitjans de comunicació.
Aparicions públiques davant dels mitjans de comunicació (premsa escrita, ràdio, televisió, etc.) en temes d’alt impacte organitzatiu.
Nivells
· Conèixer les possibilitats que ofereix la càmera del mòbil i aprendre a manipular-la.
· Aprendre pautes bàsiques de composició fotogràfica amb el mòbil.
· Millorar les fotografies de les publicacions a les xarxes socials.
· Aprendre a gravar i editar vídeos de qualitat amb un telèfon intel·ligent.
· Aprendre a publicar a les Xarxes socials: Instagram (stories, reels, etc.) i Tik Tok.
· Capacitar els participants perquè puguin ser autònoms en el disseny, creació i actualització dels espais web que gestionen.
· Conèixer l'entorn Liferay i els nous continguts, estructures i plantilles que es proposen des de Disseny i la Subsecció de Comunicació Digital Corporativa i Paranimf per a l'edició de pàgines web.
· Ser conscients dels temes d'accessibilitat i experiència d'usuari, i també tenir en compte els continguts per al visionat en dispositius mòbils.