L'avaluació intermèdia és la valoració i correcció del procés d'implementació i disseny del Pla Local de Joventut en marxa. Els materials inclosos en aquest recurs formatiu i la realització de les activitats que es proposen, et permetrà elaborar una avaluació intermèdia del Pla Local de Joventut, introduir correccions i facilitar l'assoliment dels resultats previstos, abans de la seva finalització.
Competències qualitatives transversals
Definició
Fet de dedicar temps i esforç personal a mantenir-se actualitzat professionalment i fer que els altres també ho estiguin contribuint a una millor gestió del coneixement organitzatiu.
La competencia implica ...
Elements que afavoreixen l'actualització professional: llegir documentació especialitzada, mantenir contactes amb professionals, participar en nous projectes, etc.
Fonts d'aprenentatge formal i informal.
Aprenentatge 360º.
L'espai de treball com eina d'aprenentatge personal.
Fitxes descriptives dels llocs de treball i els perfils professionals com referència en identificació de necessitats formatives personals.
Diferències fonamentals entre els processos d'informació, formació i el desenvolupament de competències.
Nivells
· Participa activament en els processos d'identificació de necessitats formatives engegats per l'ajuntament.
· Fa les activitats de desenvolupament recomanades (cursos, encàrrecs de treball, etc.).
· Accepta positivament les oportunitats d'adquirir habilitats, coneixements, metodologies i tècniques.
· Valora de manera objectiva el seus resultats professionals: accepta les observacions sobre la feina feta de forma constructiva.
· Procura estar actualitzat més enllà de l'oferta formativa, a través de diferents mitjans (internet, assistència a cursos, documentació especialitzada...).
· Proposa als seus superiors la conveniència d'adquirir determinats coneixements o experiències útils per a ell mateix o per als companys.
· Aplica, de forma sistemàtica, els coneixements i les habilitats apresos en el seu àmbit de treball.
· Coneix clarament i raonadament els seus punts forts i els seus punts febles.
· Fa de tutor amb les persones que s'incorporen a l'equip (noves incorporacions, suplències, estudiants en pràctiques, etc.).
· Desenvolupa material tècnic (manuals d'acollida tècnica, guies de procediments, etc.).
· Realitza activitats informatives sobre qualsevol dels elements (fonamentació tècnica i normativa, processos de gestió, indicadors de gestió, etc.) que configuren l'activitat (projectes, línies de gestió, serveis, etc.) de la seva unitat organitzativa o especialitat.
· Col·labora en l'elaboració de temaris i proves d'avaluació per als processos de selecció de personal, carrera professional, etc
· Dissenya autònomament proves d'avaluació de coneixements i habilitats professionals per als processos selectius, de carrera professional, etc.
· Afavoreix la creació de grups de millora i d'espais per a l'intercanvi de coneixement.
· Fomenta la socialització de coneixements i d'aprenentatges entre els equips.
· Participa activament, en nom de l'organització, en activitats formatives de l'àmbit públic o sectorial.


Continguts d'accés obert i permanent en una pàgina Formawiki orientats a la realització de la diagnosi de la realitat i polítiques de joventut del propi municipi, com a fase inicial per la redacció d'un nou Pla Local de Joventut (PLJ).
Amb les descripcions, videocàpsul·les i exercicis podràs plantejar l'estructura i abast de la diagnosi de l'àmbit de joventut del teu municipi. Els continguts han estat elaborats pels professionals de l'Oficina del Pla Jove (OPJ), en sintonia amb els requeriments de la Direcció General de Joventut per a les diagnosis de PLJ.

· Promoure la reflexió i la intervenció de coneixements sobre la LGTBIfòbia.
· Aprofundir en les temàtiques específiques de la LGTBI
· Aportar experiències innovadores, amb propostes de noves linies de treball.

· Promoure la reflexió sobre la igualtat de gènere
· Sensibilitzar envers la necessitat de les polítiques d'igualtat
· Donar a conèixer el llegat de les dones i el feminisme