Recurs formatiu
La imatge corporativa en l’atenció a la ciutadania

La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva

Tipus de recurs:
Manual
Format:
Material en línia
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció: Manual de formació
Descriptor:
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Subaltern Espais Naturals i Infraestructura Verda Subaltern parcs naturals Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis Generals i Transició Digital Auxiliar suport Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis Generals i Transició Digital Telefonista/recepcionista Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis Generals i Transició Digital Assistent aules Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari alt càrrec Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Secretari directiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Més d'una àrea Auxiliar administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Presidència Secretari presidència Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Presidència Auxiliar protocol Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat Auxiliar geriatria Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat Auxiliar infermeria Orientació de servei a la ciutadania

Recursos relacionats

  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    El procés d'aprendre és complicat quan estem sotmesos a tanta informació que pot desorientar-nos. Aquest vídeo de 2' ens planteja 10 accions bàsiques que ens ajudaran a aconseguir l…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Saber és important, però potser és més important saber aprendre. Això i altres coses molt interessants és el que explica en aquesta lliçó magistral Javier Martínez, una persona per a qui el passat…

    Col·lecció:
    Gestió del talent
    Tipus de recurs:
    Ponència
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    De l'experiència se n'aprèn, però per fer-ho necessitem saber com abordar aquest aprenentatge. En 2' te'n fem 5 cèntims.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    El teletreball ha estat la palanca que a alguns els faltava per engegar l'autoprenentatge autònom. Però sabem com fer-ho? Aquesta xerrada ens indica la metodologia i algunes eines per…

    Col·lecció:
    1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs:
    Ponència
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    PDF
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    PDF